به نام عشق
بالاتر از عشق

مینـــویســــم سـرشـــار از عـشـــق

بـــرای تـــویــی کـــه همیــشـــــــه ...

تنهـــا مخـاطـبـــ خـــاصّ دل نـــوشـتـــ*ه*هــــای ِ منــــی!!!

بــــرای تــــو کـــه بـخـوانـــی!!! بـــدانـــی!!!

دوستـــــ داشتـنـتــــــ در مــــن بــــی*انتـــهـاستـــــــ ...

F&M

سلام. . .

خوش آمدید به وبلاگم



نظرات شما عزیزان:

مهوش.س
ساعت10:57---2 خرداد 1394
سلام جهت تبادل لینک آدرس و عنوان وبم را مینویسم و من وب شما را لینک کرد م قربون شما عزیز شما هم اقدام فرماببد
آدرس: http://mahvash.loxblog.comعنوان: MAHVASH همه جا


nahal
ساعت16:03---24 بهمن 1393
ممنون که وبم سر زدی . وبت عالیه

mohammad.....
ساعت18:11---26 دی 1393
سلام ؛ وب خو بي دارين ؛ انشا الله بهم برسين
پاسخ:مرسی آقامحمد


rozhina
ساعت15:10---22 دی 1393
بین مامانت و عشقت کدومو انتخاب می کنی
اولا تو چیکار داری ؟؟؟ بعدشم من هیچ عشقی ندارم....داشتم ولی الان دیگه ندارم
پاسخ:اولا تو چیکارداری ؟؟؟ بعدشم من هیچ عشقی ندارم.....داشتم ولی الان دیگه ندارم


سحربانو
ساعت15:28---10 دی 1393
سلام فاطمه
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

فاطمه بهم سر بزن منتظرتم


پیام قانون
ساعت18:29---8 دی 1393
دوست گرامی !

درود!

شب پاییزی ام ، بارانی است امشب
نوای کوچه ها ، چوپانی است امشب

غم و شلاق تب می باردم بر سر
دلم پیش رخش قربانی است امشب

پیام قانون

[گل][گل][گل][گل][گل] .

http://payam-ghanoun.ir/


پیام قانون
ساعت18:28---8 دی 1393
دوست گرامی !

درود!

شب پاییزی ام ، بارانی است امشب
نوای کوچه ها ، چوپانی است امشب

غم و شلاق تب می باردم بر سر
دلم پیش رخش قربانی است امشب

پیام قانون

[گل][گل][گل][گل][گل] .

http://payam-ghanoun.ir/


نازی
ساعت16:50---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی فاطمه ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت15:04---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست فاطمه واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

نازنین
ساعت11:52---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار فاطمه
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


پیام قانون
ساعت22:10---27 آبان 1393

دوست و هم میهن ارجمند !

درود فراوان !

شب پاییز بارانی چه زیباست !
پگاه نقره گون ، صبحش فریباست .

دلم در بند "دربند" شمیران
گل پاییز شمران همچو دیباست .

ارادتمند :

پیام قانون

payam-ghanoun.ir

از این که نشانی تارنما را این جا می نویسم ؛ بسیار پوزش می خواهم . نشانی تارنمای مرا قفل (بلاک) کرده اند .

[گل][گل][گل][گل][گل] .


پیام قانون
ساعت18:01---26 مهر 1393
هم میهن گرامی !





درود!





از نگاه شما بسیار سپاس گزارم .از آشنایی با شما شادمانم . امیدوارم همیشه همراه ما باشید .





[گل][گل][گل][گل][گل] .




پیام قانون
ساعت17:59---26 مهر 1393
هم میهن گرامی !

درود!

از نگاه شما بسیار سپاس گزارم .از آشنایی با شما شادمانم . امیدوارم همیشه همراه ما باشید .

[گل][گل][گل][گل][گل] .


پیام قانون
ساعت17:57---26 مهر 1393
هم میهن گرامی !





درود!





از نگاه شما بسیار سپاس گزارم .از آشنایی با شما شادمانم . امیدوارم همیشه همراه ما باشید .





[گل][گل][گل][گل][گل] .




amorous
ساعت21:40---24 شهريور 1393
وقتی دستان تُـــــو در دست من باشد... ؛
دست را می بازم...!
حتی اگر تمام حکم های دل ،
در دست من باشد


شیدا
ساعت23:56---18 شهريور 1393
سلام عزسزم.آمیدوارم که به عشقت برسی.به منم سر بزن عزیزم.

amorous
ساعت19:05---31 مرداد 1393
باران کـه میبـارد.... دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود... راه می افـتم... بـدون چـتـر... من بـغض می کنـم... آسمـان گـریـه..

amorous
ساعت22:36---28 مرداد 1393
همیشه خوشبختی در بودن نیست
شاید برای من مردن بهترین خوشبختی دنیاست
ازامروز برای نبودنم دعا کن
شاید درآسمان کسی آمین گوی این دعا باشد.


مجمع فرهنگی رهپویان علوی
ساعت11:29---22 مرداد 1393
خاستن توانستن است



ای منجی عالم هایانداسان گل

بو جـهــانـه اَیــا شــه مجـلَّل

حالیمی گل ایلــه آقــا محـوَّل

سروریم-رهبریم -شـه اکـبـریم

هجرونده گل یاندوم مه انوریم


mehrdad
ساعت18:13---20 مرداد 1393
سلااامممممممممممممم
الان شناختمممممممممممممممم
بازم ممنون که ب وبم سر زدي
ب همه هم سلام رسوندممممممممم



مریم
ساعت22:14---19 مرداد 1393
سلام عزیزم نا امید نیستم فقط دل شکستم من به عشقم رسیدم الان 3ماهه نامزدیم 1ماهه عقد کردیم اما چه فاییده داریم جدامیشیم دارم از زندگی یک ماهم طلاق میگیرم واسه همینه که دلم شکسته خیلی سخته خیلی امیدوارم بهش برسی و خوشبخت بشی فدات شم
پاسخ:سلام عزیزم..آخه چرا؟؟؟ خدانکنه طلاق بگیری....مگه الکیه؟؟؟ پیش مشاور رفتین؟؟؟ حتما برو...زندگیتو خراب نکن...تو یک ماه فهمیدی که باید طلاق بگیری؟؟؟ بابا یکم منطقی باش....احساساتی تصمیم نگیر حتما دوسش داشتی که عقد کردین یکم فکرکن..خوب فکرکن....ببین ارزششو داره؟؟؟؟ امیدوارم باهم خوشبخت بشین انشاالله


حسين
ساعت14:25---30 خرداد 1393
وبلاگت خيلي قشنگه فاطمه جان.دمت چيز .موفق باشي

محمد رضا
ساعت18:15---19 خرداد 1393
سلام عزیز دلم
خوبی قربونت برم مو
خیلی دوست دارم فاطمه جون
امروز امتحانم خوب بود خداروشکر
هرچند توقعم بیشتر بود
حالا روز پنج شنببه یک امتحان سختی دارم
خدا به دادم برسه
حسابی درگیر این امتحانه هستم حالا
خیلی دوست دارم عزیز دلم
خیلی خیلی دوست دارم قربونت برم مو.


محمد رضا
ساعت20:52---15 خرداد 1393
سلام عزیزم
خیلی خیلی دوست دارم نفسم
خیلی خیلی
بووووووووووووووووس


hooamn
ساعت12:47---1 خرداد 1393
بازدید وبلاگت رو نمیخوای زیاد کنی؟ همین حالا وبلاگت رو توی لیست دوستانم ثبت کن تا بازدیدت روزانه بیشتر از همیشه شه

محمد رضا
ساعت10:48---27 ارديبهشت 1393
سلام عزیز دلم
تو هم تک فرشته قلبمی نفسم
خیلی دوست دارم عزیز دلم
بووووووووووووووووووووووس.


رهاکلهر
ساعت20:43---26 ارديبهشت 1393
سلامممممممممممم وب جالب داری

abolfazl.h
ساعت12:49---6 ارديبهشت 1393
کی ؟ من؟

محمد رضا
ساعت12:26---30 فروردين 1393
سلام عزیز دلم
خوبی قربونت برم مو
خوشی نفسم
چ خبر
خوش ایگذره عمرم
خیلی دوست دارم قربونت برم مو
خیلی خیلی دوست دارم


محمد رضا
ساعت10:03---19 فروردين 1393
سلام عزیز دلم
خوبی قربونت برم مو عمرم
نفسم
همه زندگیم
خیلی خیلی دوست دارم قربونت برم مو
فاطمه جون خیلی دلم سیت تنگ وابیده عزیزم
خیلی خیلی دوست دارم جیگرم
یدونه ای تکی
مال خودمی قربونت برم مو
جات اینجا پیشم خیلی خالیه عزیز دلم
خیلی دوست دارم
مواظب خودت باش نفسم
خیلی دوست دارم
بوس بوس بوس بوس بوس


بهار
ساعت17:08---6 فروردين 1393
سلام عزیزم...وبلاگت خیلی باحاله..میشه به وبلاگم سر بزنی..خواهش..بیایا جون اونی که دوسش داری بیا...باشه؟<

سارا
ساعت16:49---6 فروردين 1393
سلام وبت زیباست.ممنون میشم به وب منم یسری بزنین.

فاطمه
ساعت10:53---23 بهمن 1392
سلام عزیزم .میگم اگه من بخوام صدات بزنم باید بگم خودت !!!!!!اسمتو نمیگی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398برچسب:, :: 18:6 :: توسط : فاطمه

درباره وبلاگ
فقط دعا کنید به عشقم برسم...***** ببرد از من قرار و طاقت و هوش* بت سنگین دل سیمین بناگوش* نگاری چابکی شنگی کلهدار * ظریفی مه وشی ترکی قباپوش* ز تاب آتش سودای عشقش * به سان دیگ دایم می‌زنم جوش* چو پیراهن شوم آسوده خاطر * گرش همچون قبا گیرم در آغوش* اگر پوسیده گردد استخوانم * نگردد مهرت از جانم فراموش* دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست * بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش* دوای تو دوای توست حافظ * لب نوشش لب نوشش لب نوش*
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بالاترازعشق و آدرس balatarazeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 4453
بازدید کل : 56898
تعداد مطالب : 381
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1